Dr.Oždí fotografuje, fotí, snímkuje, seká fotky | digitální fotogalerie

Dr.Oždí photograph, make a photos, take a pictures, shoots | digital photogallery

Navigace ::
Navigation ::
Hlavní stránka Main page
Čím fotím My camera
Proč fotím Why I do it
Co fotím My objects
Návody Tutorials
GuestbookGuestbook
Mapa webu Map of the web
Fotogalerie ::
Photogallery ::
Aktuální snímky Actual photosnew
Archív 2005 ::
Archive 2005 ::
Mapa archívu Map of archive
Sníh a led Snow and ice
Fotky z Pekla Photos from Peklo
Momenty 24 Moments 24
Houby II. Toadstool II.
Houby I. Toadstool I.
Momenty 23 Moments 23
Momenty 22 Moments 22
Momenty 21 Moments 21
Mlžné ráno The foggy morning
Šumava 2005 Sumava 2005
Živočichové 4 Animals 4
Živočichové 3 Animals 3
Kolem zahradyAround garden
16 15 14 13
Chycené momentyRecorded Snapshots
20 19 18 17 16 15 14
Galerie nepovedených An abortive photos
Archív ::
Archive ::
Archív 2004 Archive 2004





 

Vydělávejte na svých fotografiích na internetu

...ale nikomu o tom neříkejte

Profesionálních fotografů, zapálených amatérů i rádoby fotografů běhají po světě davy a jejich počty s dostupností kvalitní digitální techniky rostou geometrickou řadou. Naproti tomu, spotřeba fotografií je přibližně stále stejná a dokonce se může i snižovat (ten kdo nakupuje fotografie v licenci RoyaltyFree je může používat neomezeně).
Čili, konkurenci nepodporujte.


 

 

Jaké má fotograf možnosti ?

Canary wharf - prodáno
  • prodat výtisk/obraz/kalendář/knihu koncovému zákazníkovi
  • prodat fotografii jako soubor koncovému zákazníkovi
  • prodat fotografické služby koncovému zákazníkovi (focení svateb atd)
  • pořádat workshopy
  • prodávat výše jmenované přes agentury či fotobanky

Příprava portfolia zabere mnohdy i stovky hodin a zákazníky nic nenutí trhat vám ruce. Některé servery sice publikují návody jak uspět ve fotobankách a prodávat miliony fotek, dokonce slibují pomoc a kdo ví, co ještě. Celý podíl vynaložené práce však zůstane na "chudáka" fotografa. A znovu, potenciálních zákazníků je v poměru k dostupným fotografíím nesrovnatelně málo.

 

Tiskněte fotografie

Dejte své výtvory do fyzické podoby a vyzkoušejte jak zapůsobí na okolí. Nabídněte obrazy do hotelů, kaváren, prodejen spodního prádla nebo outdoorového vybavení, třeba jen k zapůjčení. Sledujte reakce a ohlasy.

Workshopy? Ve vybaveném ateliéru? Můžete nabídnout průvodcovství zajímavým prostředím či krajinou a navíc zaujmout lektorskými dovednostmi? Zkuste to...

A nebo...založte si web, vyvěste na něj své nejlepší výtvory v rozumné velikosti, rozešlete link známým a užívejte si jejich obdiv. Web si můžete ozdobit placenými odkazy či reklamními bloky Seznamu či Googlu, při troše šikovnosti a štěstí to zaplatí alespoň hosting.

Amatérského fotografa by měl koníček hlavně těšit, profesionála by měl kumšt uživit.

 
 
 
 
 
 
 

 

This website is designed and maintained by Dr.Ozdi, contact
Copyright © 2004-2075 Dr.Ozdi All rights reserved.
Zpět na vstupní stránku